Taiwan

vložil admin

Náš roadtrip po Taiwanu aneb kde si půjčit auto a jak to funguje na silnicích

Tom mi několik let sliboval, že mě jednou vezme na Taiwan a spolu ho procestujeme 🙂 Svůj slib nakonec splnil (i přes komplikace kvůli corona viru) a provedl mě zemí, která mě…

Taiwan roadtrip – Vyrážíme DEN 1 a DEN 2

Náš roadtrip po Taiwanu začal v hlavním městě Taipei, kde jsme si vypůjčili auto u společnosti OK cars, nakoupili v Carrefouru zásoby jídla a vody a vyrazili směr jihovýchod. V tomto článku…

Taiwan roadtip – DEN 3 (Lisong Hot springs a most Sanxiantai)

Horké prameny Lisong, obloukový most Sanxiantai a město Taitung Probouzíme se v autě a konečně vidíme, kde jsme večer zaparkovali. Nacházíme se kousek od čajových plantáží a výhledu do údolí. Horké prameny…

Taiwan roadtrip – den 4 a 5 (Kenting a Kaohsiung)

DEN 4 – Národní park Kenting Ráno jsme v Taitungu nabrali Matouše a Viktorii a vyrazili po směru národního parku Kenting.  Po cestě jsme ještě zastavili v Parku Longpan, ze kterého byl úžasný výhled…

Taiwan road trip – DEN 6 Kaohsiung a koupání v Ocean God’s Pools

Kaohsiung a Ocean God’s Pools Sedmý den jsme vstali brzo ráno, abychom stihli východ slunce u Lotusového jezera, kde se nachází Dračí a Tygří pagoda (Dragon and Tiger Pagodas), Jarní a Podzimní Pavilony…

Taiwan roatrip – DEN 7 až 11 Wuling, Wenshan, Yehliu, Laomei a Yangmingshan

Zbylé dny našeho road tripu po Taiwanu sepíšeme do jednoho článku, jelikož vás nechceme moc zahlcovat. Takže přejeme příjemné čtení a tímto článkem zakončíme naši krasojízdu! DEN 7 Sun Moon Lake a…

Jak jsme strávili 2 úžasné dny v Taipei aneb jaká místa doporučujeme navštívit

Vrátili jsme se auto a už jsme se těšili na to, že zpomalíme tempo, vyspíme se v opravdové posteli a dáme si teplou sprchu. Člověk si po týdnu intenzivního road tripu začne…

TOP 10 míst, které musíte na Taiwanu navštívit

Taiwan pro nás byl velkým překvapením! Teda spíše pro Anet, jelikož Tom už po Taiwanu před pár lety cestoval. Tom si tuhle destinaci doslova vybojoval. Myslela jsem, že to bude jen další…